monteren raamslinger en deur"klink"

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2003 17:00 #55496 door
Nadat de ruitjes en de bekleding weer op de deuren zit wil ik naast het zwarte handvat ook de klink en raamslinger weer monteren. Ik heb 4 nieuwe clipjes gekocht, maar het wil nog steeds niet echt lukken. Ik plaats de veer, de zwarte plastic ring en vervolgens bv de slinger. Het geheel duw ik stevig aan waarna ik het plastic deel een stuk verder terugduw. Nu moet het clipje weer tussen de slinger en het plastic deel komen. Hoe doe ik dat handig en is er nog een trucje voor? Ik heb de speciale tang niet.Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2003 18:43 #65605 door
Beantwoord door in topic monteren raamslinger en deur"klink"
Een clipje op de slinger doen en daarna het geheel met de zwarte ring in een keer erop drukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2003 20:07 #65604 door
Beantwoord door in topic monteren raamslinger en deur"klink"
en niet vergeten de veer te plaatsen tussen deur en deurbekleding. Het loont om zo'n tang te kopen, sinds ik die heb, heb ik hem nauwelijks nodig gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 10:29 #65603 door
Beantwoord door in topic monteren raamslinger en deur"klink"
Bij het erop zetten heb je geen speciale tang nodig. Gewoon alles ineens erop drukken. Soms met een klap van je hand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 14:40 #65602 door
Beantwoord door in topic monteren raamslinger en deur"klink"
de borgveer zo zetten dat een klein duwtje voldoende is om `m op z`n plaats te laten schieten, dan het geheel erop duwen en veer erin laten schieten met iets duns werkt ook.Is gefrut, maar na een paar keer lukt het je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.