spiegels op voorschermen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 15:06 #55491 door
spiegels op voorschermen is gemaakt door
Beste volvovrienden,het is gelukt met de wieldoppen, de whitewalls zitten er mooi op. Nu ben ik van plan om spiegels op de voorschermen te monteren. Kan iemand mij vertellen welke spiegels ik dan moet hebben (de onderdeelnummers) en waar precies en hoe deze op de schermen horen gemonteerd te worden? Ik heb de onderdeellijst nu namelijk niet binnen bereik. Voor tips beveel ik me ook aan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 17:01 #65631 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Hou je ook een spiegel binnen linkerhand bereik? Anders heb je kans op gezeur bij je volgende APK keuring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 20:51 #65630 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Beste Niels, 277180 links E. 9.29 en 277181 rechts E. 22.69. Zorg dat he een demontabele binnen handbereik hebt voor de APK. Anders keuren ze je Ama af!! Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 22:05 #65629 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
'k heb misschien nog een klemspiegel liggen vanwege de keuring bij de APK.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 22:17 #65628 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Mannen, wat bedoelen jullie met een demontabele spiegel? Ik was eigenlijk van plan om de spiegel op de deur maar gewoon te laten zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-09-2003 22:35 #65627 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Niels, wat wil je nou eigenlijk: het echte ouderwetse uiterlijk van twee spatbord spiegels zoals de GT's en de combi's hadden bij een maagdelijke deur? Als je de huidige deurspiegel laat zitten, heb je nog minder zicht in je linker spatbordspiegel en je mag het zelf beslissen maar drie of zelfs vier vaste spiegels vind ik gééén gezicht. Vandaar de optie om alleen voor de dag van de APK keuring een klemspiegel te monteren zodat je aan die keuringseis voldoet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 08:09 #65626 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
nu rij ik al 15 jaar rond met een combi met alleen spiegels op de voorspatborden en voor de afwisseling met een p 1800, idem. nóóit op afgekeurd, zelfs nooit een opmerking over gehad bij verschillende keuringstations.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 17:14 #65625 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Henry,kan je even kijken hoe ver de spiegels van de rand bij de koplamp af gemonteerd zijn?En Siang: probeer nu maar niet nog meer puristisch te zijn dan ikzelf. Het punt is gewoon dat bij het verwijderen van de linkerspiegel van de deur ik opeens een deur heb met een gat erin. Da's toch niet zo leuk !?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2003 23:39 #65624 door
Beantwoord door in topic spiegels op voorschermen
Niels, lijkt me een goede aanleiding om te leren lassen/spuiten. Je moet wel wat voor de hobby over hebben tenslotte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.