bodembehandeling

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 10:05 #55481 door
bodembehandeling is gemaakt door
Dit is het advies dat wordt gegeven om je bodem te conserveren: Gronden met een zinkprimer; dan chassislak; dan een penetrerende roeststopper op wasbasis; en tot slot een dikke slagvaste waslaag.(advies bij amazoncars.nl.) Wat ik zou willen weten is: wat is chassislak en waar te krijgen, de naam van een goede "penetrerende roeststopper op wasbasis" en de naam van een goede "dikke slagvaste waslaag" Wie helpt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 15:33 #65672 door
Beantwoord door in topic bodembehandeling
chassislak zou ik zeggen een 2K lak die je gebruikt om de auto te spuiten. Op plaatsen waar nodig een anti steenslag spuiten. Ik heb hierna een middel gehaald bij de Slubo genaamt RX 5 dit blijft doorzichtig en verend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 15:56 #65671 door
Beantwoord door in topic bodembehandeling
beste Han, mijn info is, goed kaalmaken, zinkprimer etc, en dan de dikke dinitrol behandeling. Wel de dunne dinitrol behandeling in de holle ruimtes niet vergeten. Deze om het jaar herlalen. Geeft redelijk zekerheid tegen ons hollandse weer.Groeten,John

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 20:28 #65670 door
Beantwoord door in topic bodembehandeling
Tip die ik kreeg van een ex-DAF-SP monteur (SP = Special Products, voorheen een tak van DAF betrokken bij de productie van legervoertuigen en ander speciaal spul): voor de holle delen Tectyl ML. Werd gespecificeerd door het leger, en die stelt doorgaans geen flauwe eisen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.