afkitten bevestigingspunten sierstrips

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 14:43 #55480 door
In de carosserie zijn kleine gaatjes om de siertrips (zijkant auto van achterlicht naar koplamp) te bevestigen. Welke kneedbaar spul wordt gebruikt om deze gaatjes af te dichten. Eenvoudige vraag, maar wat is het ook al weer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-09-2003 15:30 #65676 door
Beantwoord door in topic afkitten bevestigingspunten sierstrips
Bandkit is de naam een soort stopverf op de rol blijft kneedbaar. te koop bij een goede automaterialen zaak. geen Halfords.Wat gebruik je om de sierstips vast te zetten? Ik heb zelf een hekel aan de standaard klemmetjes die beschadigen direkt je lak als je ze in de gaatjes drukt.Er zijn diversen andere oplossingen, zie ook eerdere berichten en de site van regio oost.succesRené

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 15:08 #65675 door
Beantwoord door in topic afkitten bevestigingspunten sierstrips
Bij mijn amazon zijn wel de standaard klemmetjes gebruikt, maar er zat in de gaatjes nog een kunstof busje dat het beschadigen van de lak door het metalen klemmetje voorkomt, is dit niet origineel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 15:25 #65674 door
Beantwoord door in topic afkitten bevestigingspunten sierstrips
Dat weet ik niet het komt mij niet bekend voor. Je mag wel een alternatief gebruiken. Jammer genoeg was niet alles wat Volvo deed goed, denk maar aan de binnezijde van de spatschermen, daar zetten we tegenwoordig alu platen in. Je moet doen wat je zelf denk dat goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2003 13:37 #65673 door
Beantwoord door in topic afkitten bevestigingspunten sierstrips
Laurens,Ook bij een goede automaterialen kon ik het niet kopen.Mijn auto is onlangs gespoten en bij de spuiter/plaatwerker kreeg ik een stuk van die"kauwgom" meesucces

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.