autospuiter zoekt werk ii

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 12:57 #55476 door
autospuiter zoekt werk ii is gemaakt door
Gisteren is er een spuiter komen kijken naar mijn Amazon. Voor een compleet nieuwe lak vraagt hij 1000 euro voor de arbeid, materiaalkosten zouden 2 tot 400 euro worden. Voor losse arbeid rekent hij zo'n 10 euro per uur. Zelf twijfel ik nog wat ik ga doen, mede omdat ik de kwaliteit niet weet. De spuiter werkt in de omgeving van Boxmeer, lassen kan hij zelf niet maar kan hij wel laten doen tegen geringe kosten. Voor een gering aantal mensen zou ik een afspraak kunnen regelen; alleen voor serieus geinteresseerde Volvo-rijders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 13:10 #65695 door
Beantwoord door in topic autospuiter zoekt werk ii
Kijk eens op deze site: www.alacar.nlJe kan daar bij "prijswijzer" precies invullen wat je gespoten wil hebben en wat dat gaat kosten.Ik heb verder geen ervaring met deze zaak noch connecties maar het komt op mij professioneel over. Ze hebben in elk geval 3 filialen.Een grote auto spuiten inclusief voorbewerken kost € 1731,00. Door zelf bepaalde dingen te doen kan je de prijs verlagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 18:50 #65694 door
Beantwoord door in topic autospuiter zoekt werk ii
De prijzen die je noemt zijn niet met de prijzen die ik noemde te vergelijken. Voor 1700 euro krijg je bij alcar een nieuw laagje lak plus een nieuwe toplaag, alleen voor de buitenkant. In mijn geval krijg ik voor 1200 euro een geheel nieuwe lak bestaande uit meer dan 5 lagen plus nieuw plaatwerk aan de voor- en achterschermen en nieuwe wielkastranden. Zou je dit bij het schadeherstelbedrijf op de hoek doen, dan ben je zeker duizende euro's kwijt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 19:09 #65693 door
Beantwoord door in topic autospuiter zoekt werk ii
Nou dat is inderdaad erg goedkoop.Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2003 19:13 #65692 door
Beantwoord door in topic autospuiter zoekt werk ii
Ik zou als ik jou was gewoon eens met e amazon langs 1 van de vestigingen van alacar rijden.Laatst ook gedaan.Prijsindicatie die ik van hun heb gekregen:- ± 500 voor alleen spuiten- ± 750 voor schuren plamuren spuiten- ± 1200 voor schuren plamuren plaatwerk en spuiten.aantal laklagen weet ik niet, maar bedrijf zag er al met al niet malafide uit.Lijken mij heel redelijke prijzen.Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 01:54 #65691 door
Beantwoord door in topic autospuiter zoekt werk ii
Ik heb laatst een offerte laten maken voor het volledig zandstralen van mijn 1800s. Vervolgens zou alles in de epoxy gezet worden, alles wat gelast moet gelast worden, nogmaals in de epoxy, strak zetten en spuiten. Dit geintje zou om en nabij de 8000 euro op moeten brengen. En dan hebben we het alleen over de buitenkant. Met de binnenzijde erbij zou er nog zo'n 2000 eoro bij komen. Foc foc foc, wa, ja dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.