cylinderslot amazon combi achterklep

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2003 15:50 #55467 door
Hoe verwijder je het cylinderslot uit de achterklep van een combi ? Als ik de T-vormige handgreep eruit haal, zie ik alleen een minuscuul schroefje aan de zijkant van de handgreep-as, dat muurvast zit. Bovendien zit het veel te diep op de handgreep-as om het cylinderslot te kunnen borgen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2003 21:25 #65743 door
Beantwoord door in topic cylinderslot amazon combi achterklep
Toch moet je dit schroefje los maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 09:48 #65742 door
Beantwoord door in topic cylinderslot amazon combi achterklep
Bij mij zat het schroefje zo vast dat het niet lukte hem eruit te halen. Ik heb het schroefje eruit geboord, pas op dat je recht blijft gaan. Hierna heb ik er opnieuw draad in getapt M draad en er een klein stelschroefje met inbuskop ingedraaid zit als een huis.In het slot zit een groef waar dit schroefje invalt, op deze manier kan het slot wel draaien maar kan er niet uit.Ik heb er ook foto's van gemaakt.succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 10:22 #65741 door
Beantwoord door in topic cylinderslot amazon combi achterklep
Rene, bedankt!Zou jij jouw foto's kunnen e-mailen naar robvijg@hotmail.com ? Ik begin me namelijk af te vragen of ik wel de goede cylinder heb : de nieuwe cylinder is te kort om ooit door het schroefje geborgd te worden. Wel zit er onderaan een enigszins excentisch gat met schroefdraad, waar kennelijk een verlengstuk in geschroefd kan worden. Dat zou ik dan van de oude cylinder af moeten halen. Wellicht dat jouw foto's opheldering geven ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-10-2003 14:41 #65740 door
Beantwoord door in topic cylinderslot amazon combi achterklep
Ik zal hem even opzoeken, hij is niet digitaal zal dit wel proberen. Waar woon je ?Ik woon in Doetinchem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-10-2003 17:17 #65739 door
Beantwoord door in topic cylinderslot amazon combi achterklep
Rene,Ik woon in Schiedam; Directe communicatie is wellicht makkelijker. Je kunt mij e-mailen op robvijg@hotmail.com of bellen met 06 54 25 25 50. Bvd !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.