schuifdak inbouwen in een volvo 140

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-10-2003 12:31 #55397 door
Ik heb onlangs een schuifdak in mijn 140 geplaatst, volgens de originele methode.Het is een Hollandia Vermeulen dak, dus niet zo een glazen agge nebbish ding.Mijn vraag luidt; is dit misschien een item voor ons clubblad?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-10-2003 16:24 #66028 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen in een volvo 140
varför inte ha engelsk tekt på sidan så kan vi andra delta lite vi med

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2003 10:23 #66027 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen in een volvo 140
Hoi Lexabsoluut! Ik ben ook van plan er nog een in te gaan bouwen in mijn 142, dus als je tips en tricks kan vermelden in een dergelijk artikel, zal niet niet alleen ik maar ook anderen die een schuifdak willen inbouwen er mee geholpen zijn!!Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-10-2003 17:58 #66026 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen in een volvo 140
Ook het onderhoud aan de schuifdak mag meegenomen worden. Mijn Coenen schuifdak is deze zomer kapot gegaan door slijtage van onderdelen, die niet meer verkrijgbaar waren.Door zelf wat te frutsen is het me gelukt het ding weer goed te krijgen, maar wat een karwei, omdat het hemeltje losgepeuterd moest worden en je daarna weinig ruimte hebt om aan het schuifdakmechaniek te werken.Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2003 17:23 #66025 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen in een volvo 140
ik denk dat het een leuk onderwerp is. Ik ben zelf bezig met een Hollandia dak voor mijn amazon en ga volgende week met een vriend een matrijs maken om de dakrand omheen te kunnen velsen. Hoe heb jij je dankrand omgezet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.