nadenkit

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-10-2003 09:00 #55388 door
nadenkit is gemaakt door
Ik heb tot nu toe slechte ervaringen met naden kit.Ik gebruikte deze na laswerkzaamheden om de lassen af te dekken, zodat er geen vocht meer bij kon.Toch blijkt iedere keer na eeen paar jaar die kit weer los te laten met als gevolg roest.Nu ben ik weer met laswerkzaamheden bezig en overweeg geen naden kit meer te gebruiken maar de gelaste naden met tectyl dicht te smeren, want hier komt in ieder geval minder vocht door.Wat zijn jullie ervaringen?Misschien is het ook eeen kwestie van goed schoonmaken van de plek en de menie goed laten uitharden.Graag hoor ik allerlei tips.Groet Andre Bisschops

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-10-2003 10:37 #66068 door
Beantwoord door in topic nadenkit
De naden dicht maken met smeertin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-10-2003 11:03 #66067 door
Beantwoord door in topic nadenkit
Menie? Ik was in de veronderstelling dat nadenkit op kaal metaal moet.<br>Overigens heef ook tectyl een beperkte levensduur. Het spul wordt na verloop van tijd hard en broos waardoor er water tussen het tectyl en het plaatwerk komt dat het tectyl zou moeten beschermen. Ik wil overstappen op iets dat langer dan 3 jaar mee gaat. Iemand tips?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-10-2003 16:32 #66066 door
Beantwoord door in topic nadenkit
Tenco Scheepslak, ideaal, niet te duur. Of gewoon de oude teer, maar die blikjes zijn met de huidige wetgeving wat moeilijker te verkrijgen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.