gaten in schutbord dichten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2003 17:34 #55364 door
gaten in schutbord dichten is gemaakt door
Beste volvovrienden,door gaten in het schutbord van mijn amazon ventileren lucht en motordampen de cabine in. Het betreft niet gaten door rot, maar die waar de stuurstang doorheen gaat en een enkel gat waar bedrading doorloopt. Dit hoort toch eigenlijk met een soort van rubber afgesloten te worden? Zo niet, heeft er dan iemand tips hoe dit te dichten? Bijvoorbaat dank voor een reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2003 20:37 #66165 door
Beantwoord door in topic gaten in schutbord dichten
Beste Niels, Op de CD-rom van de club zijn de onderdeelnummers te vinden van de benodigde rubber doorvoertules. Vervolgens deze bestellen bij o.a. het VOD en monteren maar. Het scheelt ook nog een hoop herrie en denk nog even om het versnellingspookrubber, deze moet goed onder de rubber mat zitten anders krijg je ook een hoop lawaai en andere ellende binnen.Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-11-2003 12:39 #66164 door
Beantwoord door in topic gaten in schutbord dichten
Heel erg idyllisch, maar ik vind het ronkende geluid van mijn Amazon heerlijk!Maar goed, dat buiten beschouwing gelaten is het ook mogelijk de gaten af te kitten met een elastische zwarte Bisonkit ( superspul) Persoonlijk prefereer ik toch de originele onderdelen, iets meer investeren maar veel meer gemak! en een langdurige oplossing...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-11-2003 19:07 #66163 door
Beantwoord door in topic gaten in schutbord dichten
Er horen overal rubbers in te zitten maar....vaak ontbreken ze of zijn ze poreus.Ikzelf heb de gaten van binnenuit gedicht. Op de sloop heb ik ondermatten gehaald; gemaakt van ? een soort kapok/voering ?Iets op maat maken en erin proppen; werkt goed ook tegen geluid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.