water in de achterbak

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2003 23:57 #55261 door
water in de achterbak is gemaakt door
Hallo,Ik heb een vershrikkelijk irritant probleem.Na een fikse regenbui staat mijn achterbak vol water.Ik kan echter maar niet vinden waar het vandaan komt.De sierstrip-gaten zijn dichtgestopt. Ik heb de achterbakrubber al meerdere malen nagelopen.Miscchien komt het via de achterruit, maar hoe vind ik dat uit ?Iemand een idee?Erik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2003 06:52 #66529 door
Beantwoord door in topic water in de achterbak
Probeer het eens met gekleurd water, kan je in ieder geval het spoor volgen waar het water binnenkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2003 10:48 #66528 door
Beantwoord door in topic water in de achterbak
Er zijn meer plekken dan de sierstrips en de achterruit waar het binnen kan komen. Andere mogelijkheden: rond de tankvulhals, langs de achterlichten en via het handvat van de achterbak.<p>Om sneller achter het lek te komen kun je met een zaklamp in de achterbak gaan liggen terwijl iemand anders met een tuinslang de achterruit en achterbak besproeit. Dan vind je het vast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2003 16:32 #66527 door
Beantwoord door in topic water in de achterbak
Het korte sierstripje tussen watergoot dak en sierstrip achterruit kan ook het probleem zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2003 20:36 #66526 door
Beantwoord door in topic water in de achterbak
talkpoeder stooien hierdoor kan je zien waar water is geweest. In de bak liggen kan ook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-12-2003 00:46 #66525 door
Beantwoord door in topic water in de achterbak
ik heb me ook ooit sufgezocht, bleek dat het achterbakrubber niet goed sloot op de plaats waar de achterklep vertkaal naar beneden loopt; is nl erg moeilijk strakker te stellen. Een paar stripjes dun rubber op die plaats en de zaak was dicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.