chassisnummer duett

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-12-2003 19:55 #55235 door
chassisnummer duett is gemaakt door
Wie weet er waar de chassisnummer van een Duett staat? Ik heb hem gevonden op het koetswerk, maar staat er ook een op het chassis? En zo ja, waar?(de chassisnummer op het koetswerk heeft één 0 meer dan op de papieren :o/ en ik dacht dat bij een onafhankelijk chassis de chassisnummer meestal op het chassis geklopt was, maar ik kan hem niet direct vinden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-12-2003 09:33 #66625 door
Beantwoord door in topic chassisnummer duett
Ha Davy, dezelfde vraag heb ik recent ook gesteld, het nummer zou op de voorste ronde buis van het chassis ingeslagen zijn.ik heb het bij mij tot op heden niet kunnen vinden.Nu is mijn chassis gestraald en opnieuw gespoten, het is dus heel goed mogelijk dat het nummer gewoon onleesbaar geworden is.Ik weet niet of het toegestaan is om zelf evt. een nieuw nummer in te slaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 19:45 #66624 door
Beantwoord door in topic chassisnummer duett
Welk bouwjaar is deze duet, dat is namelijk belangrijk oudere wagens, de 445 heeft geen ingeslagen chassis nummer, als het geen orginele Nederlandse auto is.Als het een orginele Nederlandse auto is, of een in een vroeg stadium ingevoerde, dan staat op het kenteken vermeld waar het chassisnummer te vinden is.Bij het RDW is informatie te verkrijgen over het inslaan van het nummer.Vr. Gr. Kees Vos Ede

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.