water in deur?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2004 11:20 #55106 door
water in deur? is gemaakt door
Vannochtend stap ik in de auto, die gisteren gewassen is, sla de deur dicht, hoor ik inneens geklots van water in de deur! Is dit normaal, dat er water in blijft staan? Lijkt mij niet erg best, ivm roest e.d. <br> Nu is het wel zo, dat de Amazon met 2 wielen (passagiers kant) op het trotoir stond, waadoor de bestuurders portier schuin naar buiten blijft staan. Misschien is dit de reden dat het water niet weg kan? Maar toch vind ik het raar... zit er in het portier een gootje die het water afvoert?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2004 11:24 #67062 door
Beantwoord door in topic water in deur?
onder in het portier zitten 2 afwateringsgaatjes, te zien bij geopend portier, binnenzijde onderaan, voor en achter. waaeschijnlijk hoef je deze gaatjes alleen maar even door te prikken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-01-2004 21:16 #67061 door
Beantwoord door in topic water in deur?
Als je ML-coating o.i.d. in de portieren hebt gespoten, dan kan het zijn dat dat wat vaker moet. Het spul heeft de neiging de kleine gaatjes te verstoppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-01-2004 22:13 #67060 door
Beantwoord door in topic water in deur?
grappig ik stel net dezelfde vraaggroet george zoutberg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 08:06 #67059 door
Beantwoord door in topic water in deur?
Als je de ontwateringsgaten hebt doorgeprikt, onderhou ze dan goed. Water in je deuren zorgt niet alleen voor roest maar maakt uiteindelijk ook het hardbord in je deurbekelding week. Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.