ook dorpels lassen en oliekering voorwiel

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2004 17:38 #55089 door
Ik moet bij mijn 121 (vierdeurs amazon 1963) mijn rechterdorpel vernieuwen. Ik kan lassen (mig en autogeen) en heb een brug enz. maar ik heb nog niet zo'n ingrijpend stuk gedaan. Ik heb via de VOD een nieuwe bak en plaat(dat ding waar de kriksteun aanzit). De afdekplaten aan de buitenkant zijn nog goed.Wat is de volgorde van werken en moet ik iets stutten bij het uitslijpen/boren. Ik heb nu rechts lange assteunen onder de kokerbalken staan en de andere kant hangt gewoon op de brug dus de dorpel is helemaal vrij. Moet ik de deuren ook verwijderen ?, Moet eerst de plaat en dan de bak of moet eerst de bak aan de plaat en dan het geheel er onder.Oja er zitten bij mijn asstompen voor geen oliekeringen achter de lagers, hoort dat zo. Het boek heeft het er wel over.Fred

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2004 08:57 #67101 door
Die oliekeerringen horen er wel in, lijkt me. Voor de zekerheid kan je eens in het onderdelenboek kijken? Op de www.gcp.se staan de onderdelenboeken trouwens online.Wat betreft die dorpel. Ik ken de Amazones verder niet. Maar voordat je de boel echt vast last moet je toch een keer de deur inhangen om te kijken of de boel een beetje netjes zit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD