massief chroom

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-01-2004 21:59 #55073 door
massief chroom is gemaakt door
Ik wil dat chroomverhaal wel eens proberen, maar waar kun je een massief staafje chroom krijgen en welke geleidende oplossing kan je het best nemen welke ook voor de grondlagen koper en nikkel werken? Of doe je dat in andere zuurbaden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-01-2004 09:08 #67167 door
Beantwoord door in topic massief chroom
Ook een alternatief: zelf het polijstwerk doen. Dan is het chemische werk niet zo krankzinnig duur meer. En zit je zelf niet met een huis vol smerige chemicalien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-01-2004 09:15 #67166 door
Beantwoord door in topic massief chroom
hier vind je meer : www.motorklassiek.com/html/zelfvernikkelen.html Heb je ook dat stukje op de rustbuster-site gelezen? Daar staat dat je ook een oud verchroomd voorwerp kunt nemen misschien een oud fietsstuur ofzo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-01-2004 20:25 #67165 door
Beantwoord door in topic massief chroom
Fietsstuur en dergelijke zit denk ik te veel troep bij, de chemie moet schoon blijven lees ik. Lijkt me dat je met mooi polijsten, goeie grondlaag en schoon en veilig werken leuke resultaten moet kunnen bereiken. Zal vast niet mogen van de milieudienst maar voor kleine dingetjes lijkt het me de moeite wel om het zelf te kunnen. Vandaar de vraag of iemand een chemiegroothandel weet waar je zuiver chroom en dan bij voorkeur ook nikkel kan krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.