schuifdak inbouwen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-04-2004 22:54 #54834 door
schuifdak inbouwen is gemaakt door
Een goededag allemaal,is er mischien iemand die ervaring heeft met het inbouwen van een schuifdak in een 140 serie. ik heb een 142E en een kompleet los golden schuifdak dat ik graag in mijn auto zou willen hebben. Bij voorbaat dank.mvgMathieu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2004 08:00 #68087 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen
Mathieu, als je weet hoe het moet houd ik me aanbevolen voor tips. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2004 20:21 #68086 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen
Nu hebben wij thuis jarenlang een auto, natuurlijk volvo, gehad met open dak, schuivend en kantelend. Maar je hebt het werkelijk nooit open, waarom niet? de zon schijnt dan recht op je hoofd, zonnesteek krijg je ervan. Denk er alsjeblieft goed overna voordat je gaat zagen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2004 18:55 #68085 door
Beantwoord door in topic schuifdak inbouwen
Wat is dit nu voor een volslagen zinloze reactie?!? Misschien rijdt Mathieu graag met een open dak en een petje op (ofzo) en wil ie gewoon graag weten hoe ie iets moet doen.Blijkbaar staat jouw zonnesteek een opbouwende bijdrage in de weg... was het nog maar zonloos december, voor sommigen blijkbaar beter dan zinloos april. *zucht*Sorry Mathieu, maar met je dak kan ik je niet helpen...Job

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.