chassisnummer bijna niet meer te lezen

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2004 21:01 #54739 door
Mijn chassisnummer is bijna niet meer te lezen.Door alle jaren heen is er regelmatig een schuurpapiertje over heen gegaan, met deze gevolgen.Bij de laatste APK keuring deden ze daar nogal moeilijk over.Is dit probleem nog op een of andere manier op te lossen?Alvast bedankt voor de reaktie.Gr,Gerard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2004 22:15 #68474 door
Beantwoord door in topic chassisnummer bijna niet meer te lezen
Ja, maak een afspraak met de RDW en vraag ze (na controle van de papieren) een nieuw nummer in te slaan.Natuurlijk kun je dit ook zelf doen, maar via officiele kanalen beter.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2004 22:55 #68473 door
bij de RDW zijn er wel kosten aan verbonden, plaats chassis nr wordt gewijzigd op kenteken deel 1 ,RDW gebruikt eigen open-en sluittekens, de juiste identiteid van de auto blijft op deze manier gewaarborgd als je het zelf doet kun je vragen krijgen auto omgekat?(voorzien van een andere identiteid) voetuig schade gehad enz.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2004 20:29 #68472 door
staalborstel er flink over halen, cijfers met een priem uitkrabben, bruine tectyl of verf erin laten lopen zodat het nummer weer leesbaar wordt en desnoods de cijfers met 'slagletters' opnieuw (laten) inslaan heb ik als keurmeester best wel stiekum gedaan als ik zeker wist dat er geen opzet (fraude of zo) in het spel was. Cijfers overslaan gebeurd meer als je denkt bij oldtimers.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2004 10:08 #68471 door
Beste Gerard,dat pobleem heb ik ook gehad bij mijn laatste APK keuring.Enige oplossing is de plek waar de letters staan iets afslijpen en met nieuwe 8mm slagletters inslaan.Veel succes.I.Balgobind

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2004 09:47 #68470 door
Mijn chassisnummer was ook deels onleesbaar geworden. RDW heeft een nieuw nummer in de kofferbak geklopt en het oude met een dremeltje voleldig doorgekrabt en alle papieren aangepast.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD