stellen voordeur

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2004 09:04 #54693 door
stellen voordeur is gemaakt door
Ik heb een vraag over mijn linker voordeur (van de voorkant gezien) van mijn 2 deurs Amazon 121 1965.Ik krijg deze deur niet sluitend. Aan de zijde van de scharnieren sluit de deur goed aan bij het spatbord, maar niet t.p.v. waar hij in het slot moet vallen. Ik kom telkens een cm of een halve cm te kort om de deur dicht te maken. Er zitten nieuwe rubbers in de deur, en ik heb het idee dat de rubbers tegenwerken. Het lijkt net of ik ergens tegenaan zit te drukken. Mijn vraag is welke mogelijkheden er zijn om een deur te stellen, en kan het aan de rubbers liggen? Of heeft iemand anders wel eens een dergelijk probleem gehad? Groten Robert weelink r_weelink@hotmail.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2004 19:33 #68675 door
Beantwoord door in topic stellen voordeur
Hallo Robert,Als je op zaterdag een keertje bij mij langskomt wil ik er wel even naar kijken. Moet toch lukken??

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2004 19:55 #68674 door
Beantwoord door in topic stellen voordeur
Bedankt dat je me wilt helpen, maar mijn auto ben ik nog aan het opbouwen, en kan de weg nog niet op. Dus dit gaat niet lukken. Ik woon in zwolle, mocht je in de buurt wonen ben je altijd welkom. Maar als dit te ver is begrijp ik dat je hier niet veel voor zult voelen. in eidergeval bedankt.groet Robert.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD