kieren plaatwerk dicht plamuren?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2004 23:10 #54637
door
kieren plaatwerk dicht plamuren? is gemaakt door
Aansluitend op mijn vorige vraag (ik vergat nog wat). Wat doe je nou met de kieren tussen de verschillende delen plaatwerk, zoals tussen voorfront en voorschermen. Of tussen de buiten dorpelplaten van bijv. een 131(overgang van/naar het korte stukje v/h achterscherm net onder de deur). Of zoiets als de kier waar de acherlichten precies overheen lopen. Deze delen blijven altijd werken denk ik dan; moet dit dan "gekit" worden i.p.v. plamuren of zo? Bedankt maar weer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2004 23:19 #68924
door
Beantwoord door in topic kieren plaatwerk dicht plamuren?
Hier gebruik je montagekit, sommige naden worden ook afgekit er zijn meerdere producten ik gebruik 3M.De naden in de dorpel en verticaal langs de achterlichten gewoon goed in de primer zetten, hier geen kit gebruiken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2004 10:29 #68923
door
Montagekit? bij de autospeciaalzaak hebben ze speciale carrosseriekit/nadenkit. Past ook gewoon in de kit spuit. Voordeel is dat deze kit overschilderbaar is en elastisch blijft. Montagekit hard uit en breekt. Wordt in alle hedendaagse auto's toegepast.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2004 01:22 #68922
door
Nog beter is het om kit te gebruiken waar je de lak in kunt verwerken, bijv. Kent transparante (ruiten)kit. Simpel de achterzijde van de tube openwikkelen, lak er in, mengen en dan weer terug oprollen. Het voordeel hiervan is dat de kit flexibel blijft en op kleur is. Overschilderbare kit heeft als nadeel dat de lak na verloop van tijd afknapt. Succes, Rob
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2004 10:41 #68921
door
goeie tip