lakkage voor-en achterruit 3

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2004 23:27 #54579 door
Bedankt voor jullie reacties. 1)Wordt er aan de binnenkant ook nog afgekit? 2)Op een eerder gestelde vraag heb ik helaas nog geen antwoord. Mijn oude achterrruit zonder verwarming was aan de li+re bovenkant hoekig net als de vorm van het achterruitrubber. Mijn nw. ruit MET verwarming loopt in die bovenhoeken rond, waardoor dit ook niet echt strak valt/past in het nw. rubber en dus onnodig wijkt van het chassis. Waarom is dit?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2004 23:55 #69162 door
Beantwoord door in topic lakkage voor-en achterruit 3
als het regent bij jouw auto aan de binnenkant zou ik daar ook kitten.de gedachte hierachter is denk ik zoveel kit als mogelijk , dus ook aan de binnenkantdan zal het wel dicht zijn.zo werkt het dus echt niet!.bij een auto heb je te maken met een vochtbelasting van buiten af ( regen ).als een autoraam aan de buitenkant dicht is hoe moet er dan water aan de binnenkant komen? dit kan dus niet!!! , het is zelfs zo dat als je rubber lekt aan de buitenkant , of zou gaan lekken , het vocht niet meer weg kan via de binnenkant omdat je daar dan hebt gekit , je carrosserie nog veel sneller zou gaan rotten dan geen kit , want dan zou het vocht er ook weer uit kunnen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2004 07:58 #69161 door
oftewel: géén kit aan de binnenkant.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2004 00:35 #69160 door
Het raamrubber van de Amazon verschilt van de P 1800, bij de laatste is het wél verstandig aan de binnenkant af te kittenomdat het rubber veel dunner is.Dit is ook veel eenvoudiger dan bij de Amazon.Tenslotte, hoe minder lucht/ruimte tussen rubber en rand hoe minder water de kans krijgt om roest te veroorzaken.Derhalve als bv de verwarmde achterruit minder goed past zul je aan buiten én binnezijde de ruimte dienen op te vullen met kit.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD