lekkage rechtervoorkant amazon
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2004 21:52 #54559
door
lekkage rechtervoorkant amazon is gemaakt door
> > Beste mensen> >> > Mijn naam is Nel Verhoek en in bezit van een volvo amazon. Ik heb een>vraag> > voor de vraagbaak. Ik heb binnen lekkage aan de rechtervoorkant. Het water komt uit de hoek onder het voorruit. Soms ook in het midden. Wij kunnen het lek nergens vinden. We hebbem het raam opnieuwdichtgekit maar ook dit heeft helaas niet geholpen. Ik denk dat dit echt zo'n volvo probleem is en waarschijnlijk hebben somige leden onder ons dit weten te verhelpen. Kan iemand mij de juiste tip aanreiken. Alvast >bedankt> > voor de moeite .Namens Nel, Bob Bouwhuis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2004 22:13 #69246
door
Beantwoord door in topic lekkage rechtervoorkant amazon
Beste Nel,Dit is een veel voorkomend euvel en is reeds een paar keer aan de orde geweest.Meestal door kit in de sponningen en/of een afsluitband voorop het schutbord te verhelpen.Klik op het kladblokje boven aan "toon alle berichten" dan verschijnt een verrekijker, klik en vul "lekkage" in.Alle reacties komen dan in beeld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2004 11:30 #69245
door
Ik neem aan dat jullie geen schuifdak hebben, deze kunnen ook een bron van lekkage zijn, afwateringsslangen die door de voorstijl lopen, en defect zijn.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2004 18:21 #69244
door
Een goede manier om voorruit lekkage te beoordelen is om aan de binnenkant de stalen plaatjes te verwijderen en op natte strepen te bekijken. Mocht kitten niet helpen dan de voorruit eruit halen, er zal dan wellicht een doorgeroeste sponning te vinden zijn. Herstellen en nieuwe voorruitrubber plaatsen en ook deze goed afkitten!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2004 20:45 #69243
door
bij mij was de kachel lek.de rubber pakking van de kachelunit liet water door.tip , met de auto de wasstraat ingaan , goede zaklantaarn mee en kijken maar.