felrood

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2004 23:13 #54471 door
felrood is gemaakt door
In Januari heb ik de Duett weggezet omdat mijn dynamolampje brandde, de ruitenwissers het daarna niet meer deden en de richtingaanwijzers ook niet. Verder deden het olielampje e.d. het ook niet meer. Ik kreeg toen op dit forum enkele suggesties. De spanningsregelaar vervangen en Wietse zei dat zoiets toch meestal betekende dat het in het zekeringenkastje niet goed zat.Gisteravond heb ik er een andere spanningsregelaar opgezet. Een Bosch. Er zat een ander merk op trouwens. Conrad? Ik weet het niet meer. Ik zou dan even moeten kijken. En vanochtend heb ik het zekeringskastje vervangen door een gisteren zeer goed schoongemaakte, geschuurde en van verse zekeringen voorzien exemplaar. En..verrekt! Alles doet het weer. Er was echter een nieuw probleem. Ik kon de achteruit niet meer gebruiken zonder verschrikkellijk gekraak. En ook de versnellingen vooruit wilden er bijna niet meer in! Ik had een vrije slag tot bijna onderaan, terwijl vorig jaar de koppeling en drukgroep vernieuwd zijn. Ik mocht de Duett hier bij auto Wientjes op de brug zetten en de monteur vertelde me dat de koppeling uitgesteld was en dat ik door een nieuwe ophanging te maken wel weer zou kunnen stellen. Gelukkig kwam hij ook op het idee om er een bout tussen te zetten en nu kan ik weer heerlijk schakelen en is ie nog verder stelbaar ook. Ik heb nu een afspraak gemaakt om de auto daar over drie weken AP te laten keuren en wanneer dat naar de zin is zal ik het laten weten. Misschien dat sommigen in Apeldoorn en omgeving daar dan wat aan hebben!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2004 23:42 #69592 door
Beantwoord door in topic felrood
Fijn dat alles het weer doet, maar je geeft zelf aan, dat je de auto te weinig gebruikt.Doe daar wat aan!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2004 11:58 #69591 door
Mee eens. Een auto - elke auto - is gemaakt om te rijden, niet om ergens neer te zetten. Doe je dat wel langdurig, dan zal zich dat langzaam maar zeker gaan wreken...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2004 23:03 #69590 door
MOOI GESPROKEN

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD