buitenspiegel

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2004 08:53 #54458 door
buitenspiegel is gemaakt door
Hallo,Ik heb een rechter buitenspiegel op de deur van mijn amazone 68, waarvan het glas heel slecht is. Ik wil dit vervangen en heb een 2ehands onderdeel gekocht, waarvan ik alleen het spiegelblad wil overzetten, niet de hele samenstelling met poot. Ik weet niet helemaal zeker of ik dat spiegelblad er nu gewoon uit kan halen door de schroef die aan de achterkant zit helemaal uit te draaien, of dat ik het op die manier nooit meer in elkaar ga krijgen. Weet iemand hoe dat systeem in elkaar zit en of ik die schroef er zonder risico uit kan draaien?! Bedankt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2004 10:45 #69632 door
Beantwoord door in topic buitenspiegel
Dit kan je zonder bezwaar doen. Er zit een half kommetje in waardoor je met de schroef de spiegel zwaarder kan stellen. Het is de vraag of je het spiegelblad kan vervangen, want er zijn zeer veel verschillende spiegels in omloop met vaak verschillend schroefdraad, maar soms helpt wat inproviseren.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2004 10:55 #69631 door
Ja, ik denk het blad te vervangen en dezelfde schroef weer te gebruiken als er al in zat, die lijkt dezelfde grootte te hebben en past in ieder geval weer in het schroefdraad. Maar dat kommetje wordt dus wel vastgehouden tegen draaien, zodat je probleemloos er iets uit en ook weer in kan draaien zonder het vast te hoeven houden?! Valt hij niet los wanneer de schroef er helemaal uit is??

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2004 14:34 #69630 door
nee

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD