plaats chassinummer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2004 23:49 #54139
door
plaats chassinummer is gemaakt door
Hallo,
Ik heb een goede keurmeester getroffen die het chassinummer niet kan vinden. En ik ook niet. Zou rechtsvoor op het schutbord moeten staan. Wie kan zo precies mogelijk de plaats omschrijven zodat de krabschade beperkt blijft?
Met alvast dank!
Eelco
Ik heb een goede keurmeester getroffen die het chassinummer niet kan vinden. En ik ook niet. Zou rechtsvoor op het schutbord moeten staan. Wie kan zo precies mogelijk de plaats omschrijven zodat de krabschade beperkt blijft?
Met alvast dank!
Eelco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2004 23:52 #71092
door
Beantwoord door in topic plaats chassinummer
type auto? bouwjaar?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2004 09:23 #71091
door
Ingeval het een amazone is staat het midden boven de kachel of midden tussen de kachel en de accubak.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2004 10:14 #71090
door
óf bovenop het 'bakje' waarop de rem-en koppelingcylinder geschroefd zijn. type en bouwjaar kan inderdaad helpen bij deze vragen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2004 21:30 #71089
door
wanneer het een amazon betreft,staat het nummer tot 1967 rechts naast de kachel op het schutbord juist boven de balk die van links naar rechts loopt.vanaf 1967 staat het boven de kachel. gezien vanaf de bestuurdersstoel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2004 22:41 #71088
door
Als het een vroege 1800 betreft welke origineel naar N-Amerika is gegaan staat er helemaal geen chassisnummer in.
Men heeft daar het bodynummer gebruikt,dat plaatje wat op de stuurbox is geplaatst en met de keur is meegespoten.
Leuk als er een wagen gejat wordt welke toevallig jouw bodynummer als chassisnummer heeft.
Men heeft daar het bodynummer gebruikt,dat plaatje wat op de stuurbox is geplaatst en met de keur is meegespoten.
Leuk als er een wagen gejat wordt welke toevallig jouw bodynummer als chassisnummer heeft.