vernevelen in holle ruimte
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2004 13:52 #54075
door
vernevelen in holle ruimte is gemaakt door
Ik zoek naar een methode om owatrol in een holle ruimte te vernevelen. Met de verfspuit op mijn compressor lukt het niet. Deze heeft een diameter van 15 mm (te groot) en is niet flexibel en lang genoeg om overal bij te komen.
Iemand een andere suggestie?
Iemand een andere suggestie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2004 14:06 #71408
door
Beantwoord door in topic vernevelen in holle ruimte
Er bestaan tankjes a la verfspuit met een dun flexibel slangetje/buisje met een spuitkopje vooraan. Daar zou het mee moeten lukken. Weet zo niet waar je die kan halen. maar kan ongetwijfeld bij een compressor+toebehoren leverancier.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2004 01:45 #71407
door
Roemer, speciaal hiervoor zijn er pijpjes te koop met een vernevelkopje. Je hebt ook mensen die ze zelf maken, is relatief eenvoudig.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2004 08:56 #71406
door
Hoe dan?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2004 09:06 #71405
door
Ik heb een oude vloeistofspuit met een dun plastic slangetje van 1 meter. Het kopje is een koperen tipje van mijn lasapparaat. Behalve het gat aan de voorkant nog 4 gaatjes van 1mm. rondom aan de zijkanten geboord en in het slangetje geschroefd. Werkt goed. Even uitproberen van te voren zodat je de spreiding van de owatrol kunt zien. Bij mij is een druk van 2-3 bar genoeg.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2004 23:06 #71404
door
Bijm een spuitbus tectyl zit ook zo'n slangetje.Misschien kan je deze aan je voeistofspuit fabrieken. Als het kopje verstopt zit met tectyl kan je het met heet water weer open maken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2004 10:39 #71403
door
Bij Rustbuster verkopen ze losse "planten"spuiten met een dunne 50 cm(?)lange flexibel spuitslangetje voor het vernevelen van Fertan in holle ruimten. Werkt ook met andere vloeistoffen en past ook op een reguliere pet fles. Ik vernevel er Owatrol mee vanuit een oud Cola flesje. Cola beter niet toepassen in holle ruimten.