chassis-nr

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2004 12:04 #54010 door
chassis-nr is gemaakt door
ik heb een 444E uit 1953 en deze moet ingevoerd worden. Waar kan ik het ingeslagen chassis-nr vinden of is er alleen maar het alu-plaatje links op het schutbord?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2004 12:27 #71759 door
Beantwoord door in topic chassis-nr
Dag Robert. Ik heb een aantal jaren geleden ook een PV444-1953 ingevoerd en toen moest ik bij (of onder toezien van) de douane een chassis nummer inslaan. Het nummer op het alu-plaatje is inderdaad het enige nummer van de auto. groet Rob

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2004 20:38 #71758 door
In die tijd werden de chassisnummers niet in alle landen ingeslagen.ik zou het van te voren bij de keuringsaanvraag vertellen,anders moet je zeker weer een keer extra terugkomen en komt er een identiteisonderzoek en dat kost weer tijd.Je kunt het er ook zelf inslaan maar dat is eigenlijk wel verboden.Aande andere kant is het dan zo ,dat als het er in staat kunnen ze er niks van zeggen ,want ze weten niet wanneer dat is gebeurd.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2004 21:51 #71757 door
Voor zover ik weet staat dit aleen op het plaatje dat op het schutbord is geschroefd. Je moet voor de RDW dus nog wel even een chassis nummer inslaan. Let op dat je geen deuk in de auto slaat door een contra gewicht tegen de achterzijde van het gedeelte te houden waar je het nummer in gaat slaan en daarna natuurlijk even aflakken tegen de roest...

Succes met invoeren. Is niet meer zo moeilijk als vroegen gelukkig.

HJ

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-12-2004 19:58 #71756 door
Robert, Volvo,s die vanuit Sweden ingevoerd worden en ouder zijn dan 1960 hebben geen ingeslagen chassisnummer, het chassisnummer staat alleen vermeld op het bekende plaatje onder de moterkap.
Ik zou voor dat je naar het RDW gaat voor de keuring, contact opnemen voor de te volgen procedure zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Belangrijk is dat je het Sweedse kentekenbewijs bij de auto hebt, in Sweden geeft dit nogal eens problemen omdat de sweden dit liever niet afgeven,in verband met de verzekering van de auto.
Succes Kees Vos

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD