dinitrol

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2005 21:59 #53788 door
dinitrol is gemaakt door
Hoi, ik hebn drie vraagjes. Wie weet waar ik dinitrol kan kopen,(ik kan nergens een verkooppunt vinden) is het makkelijk zelf aan te brengen en in welk stadium is het het beste om aan te brengen, op het kale metaal, of is het ook goed na de primerbehandeling (en voordat het spuitplamuur erop gaat)?
Alvast bedankt voor de hulp, groeten Marco.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2005 22:57 #73070 door
Beantwoord door in topic dinitrol
<p>
Daar is in NL inderdaad niet zo gemakkelijk aan te komen, maar het is geen probleem om het bv. in Engeland te bestellen bij zaken als Holden of Frost. Zie o.a. www.frost.co.uk/productList.asp?catID=63

Dit zijn niet dezelfde producten als waar een zaak als Van Egmond mee werkt, maar daarom niet minder effectief. Toepassing en gebruiksaanwijzing verschilt per product, echter het zijn wel was- of bitumenproducten, dus niet bedoeld als ondergrond voor oppervlaktes die in de kleurlak gespoten moeten worden.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2005 08:02 #73069 door
Van Egmond Alphen a/d Rijn
Verkoopt ook spuitbussen

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2005 17:15 #73068 door
Er was laatst eens.... een bijeenkomst in Brabant van de regio-zuid over dinitrol behandelingen. Dus er zijn wel degelijk dinitrol stations, al gekeken op dinitrol.nl ??<br>
Zelf aanbrengen kan, maar in holle ruimtes gaat dat niet zo goed met spuitbussen, omdat het drijfgas niet weg kan wat leidt tot het naar beneden lopen van het spul, dus dan zit het alleen aan de onderkant van bv de chassisbalk.<br>
Dinitrol behandelen moet je ALTIJD doen NA het spuiten van de auto, immers na het spuiten gaat die in de droogcabine, waar de dinitrol warm en weer vloeibaar wordt en bv uit de afwateringskanalen van de deur over de verse lak gaat lopen - krijg je nooit meer goed.<br><br>
Groetjes,<br>
Jan

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2005 23:42 #73067 door
dinitrol is wel te koop in nederland zoek maar even met google je komt op een site waar dinitrol te bestellen is groetjes arnold

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2005 23:50 #73066 door
Nog even over het kopen in nederland van dinitrol hier is de link www.auto-materialen.nl/ was ik even te vermelden
groetjes arnold kivits

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD