lassen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2005 10:51 #53764
door
lassen is gemaakt door
beste mensen,
ik wil graag leren lassen om op hobbybasis goed te kunnen klussen aan mijn amazon, ik woon in monster, westland, en zoek dus iemand die mj dat kan leren, wie oh wie weet iemand.
ik wil graag leren lassen om op hobbybasis goed te kunnen klussen aan mijn amazon, ik woon in monster, westland, en zoek dus iemand die mj dat kan leren, wie oh wie weet iemand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2005 11:00 #73163
door
Beantwoord door in topic lassen
Hallo Jaco!
Rustbuster is een bedrijf in Veenendaal wat lascursussen geeft. Ik weet dat er een keer vanuit de vereniging een dag is geweest (met korting). Ik heb de cursus een keer gedaan. Het geeft een goede inleiding op hoe eea werkt maar je leert het pas echt door het veel te doen. Veenendaal is vast niet echt in de buurt maar het is wel de moeite waard! Kijk op www.rustbuster.nl voor meer info. Groet, Jacco
Rustbuster is een bedrijf in Veenendaal wat lascursussen geeft. Ik weet dat er een keer vanuit de vereniging een dag is geweest (met korting). Ik heb de cursus een keer gedaan. Het geeft een goede inleiding op hoe eea werkt maar je leert het pas echt door het veel te doen. Veenendaal is vast niet echt in de buurt maar het is wel de moeite waard! Kijk op www.rustbuster.nl voor meer info. Groet, Jacco
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2005 23:09 #73162
door
Gebruik ook even de zoekfunctie, op dezelfde vraag van mij van een maandje geleden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2005 12:06 #73161
door
ja thomas, maar daar gaat het mn. over gezochte enthousiastelingen buiten mijn regio(of las ik wat over het hoofd) en zelfprobeerders, dat laatste staat mij ook wel aan, ook al weet ik nu nog van weinig...