centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2005 11:47 #73364
door
Beantwoord door in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
He zandkorrel, zeg dan niks. Al heb je wel een punt, maar da's toch leuk?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2005 16:42 #73363
door
Alarm, airco, centraledeurvergrendeling, interval, stuurbekrachtiging enz. enz. Oldtimerforum???????
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2005 17:05 #73362
door
Beste Wiet,
De airco is origineel uit 1965 en werd geleverd in Amerikaanse auto's als optie.Een interval bestond toen ook al.Ook stuurbekrachtiging, alleen niet voor de Ama (helaas)De centrale deurvergrendeling zie je niets van dus dat is alleen maar gemak. Wat betreft het alarm zou ik zeggen: laat je auto lekker pikken. Als je zo'n purist bent, moet je ook aan loodhoudende benzine zien te komen en op diagonaal banden gaan rijden.
De airco is origineel uit 1965 en werd geleverd in Amerikaanse auto's als optie.Een interval bestond toen ook al.Ook stuurbekrachtiging, alleen niet voor de Ama (helaas)De centrale deurvergrendeling zie je niets van dus dat is alleen maar gemak. Wat betreft het alarm zou ik zeggen: laat je auto lekker pikken. Als je zo'n purist bent, moet je ook aan loodhoudende benzine zien te komen en op diagonaal banden gaan rijden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2005 11:24 #73361
door
Ronald, mag ik je eens bellen hierover? Heb er wel belangstelling voor...
Of als je mij wilt bellen: 24-3558284
Groet,
Arthur
Of als je mij wilt bellen: 24-3558284
Groet,
Arthur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2005 21:29 #73360
door
Ronald, dank voor de tip! Ik heb de set besteld voor mijn 245 Turbo (1 extra motor voor de achterklep). Vandaag heb ik de twee voordeuren aangesloten en het werkt geweldig. Naar mijn idee sneller en van grotere afstand dan bij de 945, die een origineel Volvo-systeem heeft.
En wat het mooie is: de deuren van de 245 zijn voorbereid voor centrale vergrendeling en de gatafstand is zelfs identiek, zodat je ze er zo inschroeft.
Ik ga nog een set bestellen voor de 1800ES!
Arthur
En wat het mooie is: de deuren van de 245 zijn voorbereid voor centrale vergrendeling en de gatafstand is zelfs identiek, zodat je ze er zo inschroeft.
Ik ga nog een set bestellen voor de 1800ES!
Arthur
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 17:59 #98929
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
ik ben ook van plan een centrale deurvergrendeling set aan te schaffen, de set die op
www.conrad.nl
staat bestelnr: 853378 - 89
heeft iemand hier ervaringen mee, en met het inbouwen van de set? ik wil graag tips over hoe het allemaal ingebouwd kan worden in de deuren, hoe de gaten tussen de deur te boren voor de bekabeling, en vooral:
waar plaats je de ontvanger voor de afstandsbediening? moet die bij de binnenspiegel worden geplaatst of kan dit ook ergens anders? want ik heb eigenlijk geen zin om de hemel bekleding weg de halen..
misschien heeft iemand nog een link naar een website of blog over hoe het ingebouwd kan worden?
alvast bedankt, Gijs.
heeft iemand hier ervaringen mee, en met het inbouwen van de set? ik wil graag tips over hoe het allemaal ingebouwd kan worden in de deuren, hoe de gaten tussen de deur te boren voor de bekabeling, en vooral:
waar plaats je de ontvanger voor de afstandsbediening? moet die bij de binnenspiegel worden geplaatst of kan dit ook ergens anders? want ik heb eigenlijk geen zin om de hemel bekleding weg de halen..
misschien heeft iemand nog een link naar een website of blog over hoe het ingebouwd kan worden?
alvast bedankt, Gijs.
- Jan Oudijk
- Elite lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 19:57 #98930
door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
Ik heb op marktplaats een set gekocht bestaande uit twee afstandbedieningen een ontvanger en 3servo motoren.ik heb de servo in de deur ingebouwd (lees beide deuren) en de kofferklep heb ik orgineel gehouden. Verders de ontvanger onder mijn dashbord en de antenne daarvan langs de raamstijl gemaakt . Dit alles werkt uitstekend.Gr Jan.
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 22:39 #98937
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
volgens mij zit er bij de set van conrad geen antenne bij de ontvanger, die is gewoon infrarood.
ik was de handleiding al aan het bestuderen: www.produktinfo.conrad.com/daten ... 2deurs.pdf
daar zeggen ze ook dat je hem best op het dash kan aanbrengen of de hoedeplank, dus ik denk dat ik de set gewoon ga halen en dan maar beunen!
alleen ff zien dat ik een paar rubber slangetjes van de sloop haal voor de bekabeling tussen de deuren en de carrosserie..
ik was de handleiding al aan het bestuderen: www.produktinfo.conrad.com/daten ... 2deurs.pdf
daar zeggen ze ook dat je hem best op het dash kan aanbrengen of de hoedeplank, dus ik denk dat ik de set gewoon ga halen en dan maar beunen!
alleen ff zien dat ik een paar rubber slangetjes van de sloop haal voor de bekabeling tussen de deuren en de carrosserie..
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 23:36 #98939
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic centrale deurvergrendeling(2) 4d amazon
Vandaag was ik eventjes weer heel blij met de CV op mijn Amazon, toen bleek dat het portierslot bevroren was. Met een druk op de knop was de auto zomaar toegankelijk.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-12-2010 10:32 #98943
door Gijs Kirkels (GAST)
ik zie trouwens dat op tinustechniek ook een set verkrijgbaar is voor €49,-
www.tinustechniek.nl/1-onderdelen-specials.html
iemand daar ervaring mee, of nogmaals met de set van conrad?
en siang, ik kan inderdaad geloven dat je blij was met je cv. hoe heb jij dat opgelost met de bedrading tussen de deuren en de carrosserie?
ik vroeg me trouwens ook af of het systeem problemen geeft als je accuspanning wat laag zit.
niet dat ik daar veel last van heb volgens mij, alleen in de zomer op een van de heetste dagen wilde hij niet starten, geen idee wat de oorzaak was. ik deed de motorkap open, wilde net startkabels aansluiten, ondertussen was m'n broertje gaan zitten en probeerde nog eens of hij startte, toen deed hij het ineens weer..
iemand daar ervaring mee, of nogmaals met de set van conrad?
en siang, ik kan inderdaad geloven dat je blij was met je cv. hoe heb jij dat opgelost met de bedrading tussen de deuren en de carrosserie?
ik vroeg me trouwens ook af of het systeem problemen geeft als je accuspanning wat laag zit.
niet dat ik daar veel last van heb volgens mij, alleen in de zomer op een van de heetste dagen wilde hij niet starten, geen idee wat de oorzaak was. ik deed de motorkap open, wilde net startkabels aansluiten, ondertussen was m'n broertje gaan zitten en probeerde nog eens of hij startte, toen deed hij het ineens weer..