grille klemmen p1800e

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 09:22 #53628 door
grille klemmen p1800e is gemaakt door
Hoi, Ik ben mijn grille aan het plaatsen en kom er niet uit hoe het werkt. Ik heb zo'n (lelijke :-) plastic grille. Die moet vastgezet worden met 8 klemmetjes. In de grille zie ik wel 8 gaatjes maar hoe zet je 'm er nou in? Het gaat 'm een P1800E. Alvast bedankt! Goet, Jacco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 09:41 #73873 door
Beantwoord door in topic grille klemmen p1800e
Jacco, er zijn voor de "E" twee verschillende soorten grilles/inzets.
De eerste met de horizontaal verlopende metalen strips (net als de amazon) welke wordt vastgezet met schroefjes aan ogen welke op de grillsurround zitten.
De tweede, plastic grille met verticale strips, deze wordt met een buigzame metalen strips (4 stuks)vastgeklemd.
Ik vrees dat de vorige eigenaar niet wist hoe het moest en dus gaten heeft geboord.
Geef even je emailadres dan mail ik je een detail door

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 09:54 #73872 door
In mijn E hoort officieel een zwarte metalen versie alleen die heb ik er niet bij (en 250 euro ofzo vind ik nu te veel). De plastic versie die er bij zit is nieuw! De gaatjes zijn meer sleufjes waar de "buigzame strips" in moeten. Die strips/klemmetjes heb ik ook nieuw liggen. Maar ik snap niet hoe ze er in moeten. Dus graag je details op jacco@bymysite.nl. Alvast bedankt! Groet, Jacco

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 21:01 #73871 door
Ze zijn opgestuurd, Jacco kan je er wijs uit worden ?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2005 23:52 #73870 door
Perfect!! Dit is idd duidelijk. Ik heb de grille er ondertussen inzitten. De klemmetjes die ik heb zijn iets anders dan die van jouw. En ik vind het wel een rare constructie, de klemmetjes zijn er bij mij meerdere malen door gesprongen, en dan kun je de grille weer loshalen. Ach ja, het zit nu iig! Bedankt!!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD