kofferbakrubber p1800e

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 09:21 #53614 door
kofferbakrubber p1800e is gemaakt door
Hoi, Ik heb nu twee keer het kofferbakrubber in mijn kofferbak gemonteerd maar ik krijg het niet goed. Het rubber gaat er prima in, mooi vast, het zit allemaal mooi. Alleen m'n Kofferbak krijg ik niet meer dicht! En dat is toch lastig. Ik heb geprobeerd ringetjes tussen te plaatsen zodat de deksel omhoog komt, maar dat ziet er niet uit. Iemand tips of ideen hoe dit komt en op te lossen is? Groet, Jacco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 14:32 #73942 door
Beantwoord door in topic kofferbakrubber p1800e
Controleer eens of je wel de juiste rubber hebt. Ik heb ook een nieuwe rubber bij de mijne geplaatst en heb hetzelfde euvel. Het beste is eerst het deksel goed plaatsen, en dan pas de rubber. Om je wat troost te bieden: helemaal perfect sluiten doet die van mij ook niet. Misschien zijn de nieuwe rubbers wat veerkrachtiger. Ik laat die van mij gewoon een paar jaar wennen en dan probeer ik het nog eens.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 15:24 #73941 door
Hoe is de voorkeuring gegaan??

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 16:06 #73940 door
Ik kom net terug van de garage, ik heb een lijst met punten die nog gedaan moeten worden, maar allemaal goed te doen. Dus zoals het er nu uit ziet moet ik a.s. vrijdag met een goede auto naar de RDW kunnen rijden!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2005 23:27 #73939 door
Het duurt zeker 6 jaar voordat het kofferbakrubber goed inzinkt, overigens dit geldt ook voor de deurrubbers.
Heel belangrijk is om de rondingen bij het raam goed lengte te nemen zodat het rubber hier mooi plat ligt. Ik heb de kofferdeksel eraf gehaald om dit goed voor elkaar te krijgen.
Eerst laten drogen en dan deksel monteren

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD