bodemreparatie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2005 17:05 #53483 door
bodemreparatie is gemaakt door
Beste lezers,
Mijn amazone combi vertoont op de bodem plaat,(gedeelte achter bestuurdersstoel)enige gaten en veel roest. Oorzaak is water dat via openingen in binnenzijde achterdeur
naar binnenkwam. Dat is nu afgeplakt en waterdicht. Nu moet ik de bodemplaat aanpakken. Wat raden julie me aan:3 plaatjes lassen op roestige bodemplaat of hele of geeltelijk bodemplaat vervangen. Als het laatste het beste is graag uitleg hoe je bodemplaat verwijderd en nieuwe erinlast
(ik ben een beginnende lasser)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2005 17:30 #74589 door
Beantwoord door in topic bodemreparatie
Op de site : home.wanadoo.nl/huib.wassink/index2.html staat goede uitleg en foto`s over complete bodemrestauratie. succes!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2005 20:15 #74588 door
Beantwoord door in topic bodemreparatie
Plaatselijk repareren, of complete vervanging van bepaalde bodemdelen is een persoonlijke kwestie. Als het netjes en zorgvuldig gebeurd en je de ingelaste stukjes op de lasnaden goed afkit dan kan dat natuurlijk net zo goed als het inlassen van complete bakken of platen. Maar mocht je een complete bak willen inlassen informeer eerst even goed of ze weer leverbaar zijn. Ik heb destijds voor mijn eigen amazon een bodembak uit een sloper geslepen omdat ze nergens te krijgen waren.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD