zonneschermen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2005 21:46 #53459
door
zonneschermen is gemaakt door
Ik heb 2 jr. geleden op de beurs een mooi zonnescherm gekocht. Ik heb hem inmiddels verwijderd, omdat elke keer als een vracht-
auto mij voorbijreed met plm. 80km, mijn scherm omhooklikte, hoewel ik hem stevig bevestigd had. Wie heeft hier ervaring mee en/of weet een oplossing. Het verfraait de auto en geeft minder last van de zon. Help mij.
auto mij voorbijreed met plm. 80km, mijn scherm omhooklikte, hoewel ik hem stevig bevestigd had. Wie heeft hier ervaring mee en/of weet een oplossing. Het verfraait de auto en geeft minder last van de zon. Help mij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2005 21:33 #74696
door
Beantwoord door in topic zonneschermen
Bij de regiobijeenkomst bij Smeekens zag ik dat er nog een stangetje liep van het midden voor van de kap naar de rand net achter de motorkap.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2005 15:49 #74695
door
Beantwoord door in topic zonneschermen
Dat is de gedeelde zonneklep zoals die ook op mijn groene amazon sedan zit. Helaas niet meer leverbaar, ook in Zweden niet meer te krijgen. Ik heb dan ook op mijn combi een zonneklep uit 1 stuk. Echter absoluut geen problemen van "omklappen". Ik denk dat je hem toch iets vaster moet zetten en iets meer moet laten "duiken" zodat de wind er niet onder kan komen bij tegemoetkomend verkeer.
De enkele kleppen klapperen altijd wel wat meer dan twee-delige, en ik vindt persoonlijk de 2-delige veel meer "gangsterkap".
De enkele kleppen klapperen altijd wel wat meer dan twee-delige, en ik vindt persoonlijk de 2-delige veel meer "gangsterkap".