rechterdeur(paneel) amazoncombi
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2005 17:04 #53305
door
rechterdeur(paneel) amazoncombi is gemaakt door
Heb voor mijn ama-combi andere (orginele)deurpanelen gekocht .Nu ontdekte ik dat van de handvat/armsteun waar mee je de rechterdeur dicht trekt de gaten niet overeen komen met de gaten in de deur.Het oude paneel dat er afkwam had dat probleem ook al en daar had men dus zomaar extra gaten in't paneel gemaakt.
Wat ik mij nu dus afvraag (de deur en binnen werk lijkt orgineel) Zijn er verschillende deuren in omloop? Zijn deuren van een 2 of 4 deurs amazon te verwisselen met de voor deuren van een combi?
Zo ja zit daar het verschil in plaatsing van de 2 gaten die voor je armsteun zijn?(de raamslinger en deuropener gaten kloppen wel)
DE Ama is van 1968 (maakt dat eventueel nog iets uit?)
Wat ik mij nu dus afvraag (de deur en binnen werk lijkt orgineel) Zijn er verschillende deuren in omloop? Zijn deuren van een 2 of 4 deurs amazon te verwisselen met de voor deuren van een combi?
Zo ja zit daar het verschil in plaatsing van de 2 gaten die voor je armsteun zijn?(de raamslinger en deuropener gaten kloppen wel)
DE Ama is van 1968 (maakt dat eventueel nog iets uit?)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2005 18:04 #75332
door
Beantwoord door in topic rechterdeur(paneel) amazoncombi
Bij mijn combi ('66) zit het voorste gat van de handgreep vlak onder het "stiksel" iets van 34 cm vanaf de achterkant het achterste gat zit +/-2cm lager. Wat wel opvalt is dat de schroeven schuin omhoog steken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2005 19:42 #75331
door
Volgens mij geeft een nieuw paneel 2 mogelijkheden om de deurgreep te monteren.
Er zijn meestal 4 gaten voorgeponst.
Er zijn meestal 4 gaten voorgeponst.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2005 19:51 #75330
door
oudere portieren van voor medio 64 hebben de handvatten op een andere plaats zitten.