lekkage
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2005 10:46 #53205
door
lekkage is gemaakt door
Een misschien domme vraag, maar ik stel hem toch. Ik ben atechnisch en heb mijn amazone op laten knappen, alleen lekt het achterruit een heel klein beetje. Zelf er uithalen en opnieuw erin zetten vind ik heel lastig. Kan het wel weer laten doen. Water komt binnen via aansluiting rubber met de ruit. Mijn vraag is of je de ruiten ook niet af kunt kitten op het grensvlak rubber ruit, net als dat je een glaslat afkit bij een ruit. Mijn buurman is kitter van beroep, die kit het zo keurig dicht. Kitten worden ook steeds beter. Of kan dat niet bij rubber en glas??
Groet George
Groet George
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2005 10:56 #75740
door
Beantwoord door in topic lekkage
Beste George, je kunt de achterruit gwoon afkitten met de daarvoor bestemde kit in de handel te verkrijgen. Zowel binnen als buiten, zowel ijzer-rubber alswel rubber-glas. Doe meteen de voorruit ook maar. succes!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2005 20:41 #75739
door
Beantwoord door in topic lekkage
Gewoon de punt van de kitspuit tussen rubber en ruit duwen en knijpen maar..wat te veel is kun je met een verfroerhoutje weghalen daarna met een lapje met wat terpentine/wasbenzine. Koop wel een speciale kit bij de automaterialenhandel b.v.van 3M. Geen bouwmarktzooi gebruiken.suc6