centrale vergrendeling in p1800

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2005 22:01 #53189 door
Ronald schreef in februari over de inbouw van centrale deurvergrendeling in een Amazon. Ik heb toen zo'n zelfde setje ingebouwd in de 240, wat verrassend eenvoudig ging omdat de bevestigingsgaten zelfs waren voorgeboord op precies de goede plek.
Het werkt zo goed, dat nu de 1800ES aan de beurt is.
Zo te zien is het alleen mogelijk door het motortje aan de binnenkant tegen de 'kopse' kant van de deur te bevestigen. Niet zo'n punt, maar ik ben wel benieuwd naar hoe anderen het hebben gedaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2005 22:56 #75820 door
Beantwoord door in topic centrale vergrendeling in p1800
Hallo Arthur,

Ik heb in mijn P1800S ook centrale vergrendeling. Ik weet alleen zo 123 niet meer hoe ik het heb ingebouwd. In ieder geval niet aan de kopse kant van de deur vastgeschroefd. Ik heb geloof ik van aluminium een steuntje gemaakt die ergens in het binnenwerk van de deur geschroefd zit..... Ik zal toch eerst moeten kijken.......

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2005 22:21 #75819 door
Beantwoord door in topic centrale vergrendeling in p1800
Dag Janko, na de linkerdeur eruit gehaald te hebben (sowieso handig om alles weer eens na te gaan en te smeren)zit de eerste erin. Na alles goed bekeken te hebben heb ik een leuke oplossing gevonden die goed werkt. De motor is hierbij tegen de binnenzijde gemonteerd. Wel erg luxe, de deur openen met een druk op de knop...

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD