ral kleur 42

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2005 19:54 #53125 door
ral kleur 42 is gemaakt door
Ik heb geinformeerd naar RX10 voor de onderzijde van mijn Amazon. Omdat ik het mooi vind om ook de onderzijde in de kleur California White (42) te doen, moet ik echter een RAL kleur hebben, dan pas kunnen ze het op die kleur maken. Ik kan daar niet achter komen, wie kan mij op weg helpen, danwel een antwoord geven?
O ja, heeft iemand trouwens ervaring met de RX producten?
Alvast bedankt, Marco Nas!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2005 10:34 #76111 door
Beantwoord door in topic ral kleur 42
Je kunt Jaap Blijleven eens proberen ( www.volvo-classic.com .) Hij levert ook verf namelijk.

(De motorkap zit er trouwens nog steeds op ;-) )

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2005 13:28 #76110 door
California White (42) is een specifieke Volvo kleur (er bestaan twee tinten van zelfs!) RAL kleuren zijn een zogenaamde industriestandaard en heeft een beperkt kleurenpallet. Er is dan ook geen RAL nummer dat overeenkomt met Volvo 42. Elke verfhandel heeft echter wel een kleuerenwaaier met RAL kleuren, kun je kijken of er een RAL kleur bij is die een beetje in de buurt komt.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2005 08:42 #76109 door
Bedankt jongens voor jullie reactie, ik ga even bij de buurman een kleurenwaaier halen. Vogens mij moet ik dan aardig in de buurt komen van de lakkleur.
He Bas, ik ben ben blij dat de kap weer een mooie plek heeft gekregen. De groeten!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD