raamrubber en sierstrip

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2005 21:16 #53087 door
raamrubber en sierstrip is gemaakt door
Onlangs heb ik een nieuwe voorruit incl. rubber gekregen in mijn Amazone combie '66.
Dit is bij Carglas uitgevoerd. In overleg met hen heb ik zelf de sierstrips geplaatst.
Toch heb ik weer lekkerij in de auto. Tot mijn schrik zag ik alle hoeken van het raamrubber naar buiten toe staan. Dit was niet het geval toen de sierstrips nog niet waren geplaatst. Wie kan mij vertellen wat ik fout heb gedaan en wat ik kan doen om het op te lossen.

Alvast bedankt,

Richard de Boer

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2005 21:47 #76258 door
Beantwoord door in topic raamrubber en sierstrip
Ik denk dat de sierstrips er niets mee te maken hebben, alhoewel je die beter meteen kunt plaatsen.
Zeker als Careglass de ruit vervangt moeten ze dat feitelijk ook doen.
Als de hoeken naar buiten staan kan het zijn dat je de schroeven van de afwerkstrips aan de binnenzijde te strak hebt aangedraaid, dan duwen ze nl de ruit naar buiten.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2005 20:49 #76257 door
Beantwoord door in topic raamrubber en sierstrip
Ed,

Bedankt voor je snelle reactie. Het niet plaatsen van de strips heb ik helaas zelf voorgesteld bij Carglass. Dit is dus mijn eigen fout. Dat van de schroeven heb ik bekeken maar dit is niet het probleem. Het lijkt er toch op dat het rubber door de sierstrips op de hoeken naar buiten wordt gedrukt. Toen ik de strips er nog niet op had was er niets aan de hand en sloot alles even mooi aan.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD