ama combi, restaureren of slopen?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2005 13:45 #52995 door
ik heb een Ama Combi uit 1966, die behoorlijk aan het roesten is...

nu sta ik voor het dilemma dat ik eigenlijk ook geen tijd heb...

dus wat zal ik doen, wegzetten, en restaureren als ik tijd heb, of verkopen in zijn geheel, of slopen en in onderdelen verkopen??

wat raden jullie me aan? en misschien, wie heeft er interesse in, en wat voor prijsklasse moet ik aan denken?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2005 14:02 #76674 door
Beantwoord door in topic ama combi, restaureren of slopen?
Moeilijk te zeggen zo. Is de roest structureel of oppervlakkig?
Hoe realistisch is het dat je in de toekomst wel tijd hebt? Als dat niet zeker is kun je beter verkopen. Stilstand is achteruitgang.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2005 19:35 #76673 door
Ik begrijp je dilemma. Wij hebben vier jaar geleden een amazon meegenomen uit Denemarken. Door omstandigheden zijn we er tot nu toe niet toe gekomen om hem goed aan te pakken en als we dit nu alsnog gaan doen gaat het buitensporig veel geld kosten. We kunnen zelf niet lassen en na lang wikken en wegen hebben we besloten om het niet te doen. We hebben nu een goede combi gekocht die al helemaal kaal geschuurd en gelast is, dus we weten dat de basis goed is. Als jij gaat beginnen weet je niet wat je tegen komt en kun je voor lelijke verrassingen komen te staan. Maar zo'n auto heeft natuurlijk ook emotionele waarde. Wij doen onze deense amazon niet weg, wie weet gaan we er ooit toch nog eens aan beginnen, om sentimentele redenen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2005 10:14 #76672 door
de roest is aardig structureel, de hoeken achter de achterbumper, in het motorruim, vloer vooraan en dan nog veel kleine plekjes. maargoed, het is toch een NL auto, wat te vragen als ik hem ga verkopen? want idd, stilstaan wordt ie niet beter van, en ik heb nog een stuk of 4 projecten staan..

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2005 07:07 #76671 door
hoi
kunje mijn het mail adres geven van de jongen die misschien zijn combi weg wil doen ,ik ben namelijk bezig met zon project en kan veel gebruiken
ik hoop op goed bericht

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2006 15:50 #76670 door
heb wellicht interesse,
u kunt mij bereiken via mail of via
06-25137591

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD