zonneklep p1800s
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2005 15:53 #52923
door
zonneklep p1800s is gemaakt door
Mijn zonneklepjes van mijn 1965 P1800S zijn een beetje 'floffy'. Het schuim is verweerd en alles zakt nu wat naar onder. Wie heeft een goede, makkelijke en stevige oplossing om de zonneklepjes weer helemaal strak te krijgen. Het vinyl is eenvoudig te spuiten in een leer - cq vinylverf, dus weer wit of creme maken is niet zo moeilijk. Maar hoe krijg ik ze lekker strak?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2005 17:41 #77078
door
Beantwoord door in topic zonneklep p1800s
Dat komt omdat de foam vulling vulcaniseert en als poeder naar beneden zakt.
Komt de wagen uit een warm klimaat dan gebeurt dit eerder, zoals je ziet zijn ze geseald dwz met plastic snijapparaat dicht "gelast". Ik heb dit nog nooit gedaan, maar je zou aan een zijde ze open kunnen maken en een nieuwe vulling erin schuiven (foam)Of dit erg mooi wordt ? mi is het sneller en verstandiger nieuwe/gebruikte te zoeken
Komt de wagen uit een warm klimaat dan gebeurt dit eerder, zoals je ziet zijn ze geseald dwz met plastic snijapparaat dicht "gelast". Ik heb dit nog nooit gedaan, maar je zou aan een zijde ze open kunnen maken en een nieuwe vulling erin schuiven (foam)Of dit erg mooi wordt ? mi is het sneller en verstandiger nieuwe/gebruikte te zoeken
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2005 08:08 #77077
door
Beantwoord door in topic zonneklep p1800s
Ik heb het nog nooit gedaan, maar je zou nieuw schuim of neopreen kunnen aanbrengen en een bekleder vragen er een hoes van skai voor te stikken.