spiegel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2005 19:08 #52879
door
spiegel is gemaakt door
Ik heb niet zo'n groot probleem maar opzich toch lastig te noemen nl. m'n rechterspiegel ziet er niet uit en heb op de beurs alleen de spiegel aangeschaft en dacht die "simpel" te kunnen vervangen door de schroeg in de spiegel los te draaien en 'm te vervangen echter ik krijg 'm niet los ook niet met kruipolie o.i.d. (ik dacht dat die dan wel met een paar dagen los zou gaan) tikken met de hamer wil niet helpen, het enige wat overblijft is om de gehele spiegel dus met arm los te halen en aangezien de verbindingen aan de binnenkant zitten heeft dat niet m'n voorkeur. Weet iemand een andere oplossing?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2005 19:47 #77279
door
Beantwoord door in topic spiegel
Heb je er al gedacht het glas van de oude spiegel op te offeren en via die opening de onwillige schroef te benaderen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2005 19:53 #77278
door
Ik wil juist alleen het glas verwijderen en de schroef krijg ik wel los maar het "binnenwerk" zit vast en ondanks de kruipolie krijg ik er geen beweging in.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2005 21:06 #77277
door
De complete spiegels zijn weer verkrijgbaar "nieuw", enige bezwaar is dat er een zwart randje op het glas zit en dus niet exact gelijk is aan origineel.
Overigens past een oude spiegel erop.
Glas kapotslaan heeft geen zin, kom je niks verdr mee. Mijn advies; rustig kruipolie laten werken of iets verwarmen
Overigens past een oude spiegel erop.
Glas kapotslaan heeft geen zin, kom je niks verdr mee. Mijn advies; rustig kruipolie laten werken of iets verwarmen