bodem

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 19:16 #52867 door
bodem is gemaakt door
En: wie kan (me helpen leren) lassen (bodemplaat)? Mag mijn auto als leerstof dienen...Of adviseren, ook goed. Originele bodemplaat bestellen, of gewoon een stuk er tegenaan? Vraag is ook, waar de roest door komt. Vooral onder bestuurdersstoel, en daar achter erger dan voor. Als het de voorruit is, zou ik toch ook hoger (op dashboard- en kniehoogte roest moeten zien? Alex (Apeldoorn)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 19:31 #77344 door
Beantwoord door in topic bodem
Vermoedelijk veroorzaakt door inwerking van H20.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 20:44 #77343 door
Kijk ook eens op de site van www.rustbuster.nl (veenendaal) daar vindt je veel handige tips en adviezen t.a.v. lassen en roestbestrijding. Daar heb ik op het moment dat ik voor het eerst aan het lassen moest de meeste info vandaag gehaald. En mijn ama is zelfs door de keuring gekomen ;-)

succes,

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 21:25 #77342 door
ja, maar mijn vraag is dus: is er een bekende plek dat dit h2o via ...van bovenaf de auto binnen KAN sijpelen?. Slechte tectyllaag lijkt me nl logisch.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2005 09:35 #77341 door
Slechte afwatering van de kachel luchtinlaat. Lekkende raamrubbers. Roestgaten in boven in de hoek van het binnenscherm voor. Langs de portierbekleding.
Probeer mar eens met de tuinslang op de auto, binnenin te ontdekken waar het water vandaan komt. Matten eruithalen en goed licht erop.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD