chassisnummer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2005 05:56 #52855
door
chassisnummer is gemaakt door
Sinds twee jaar woon ik in Canada. Voor die tijd ben ik lid geweest van de V44 club. Ik ben nu lid van de Volvo club in British Columbia. De vraag die ik heb kan hier niet op korte termijn beantwoord worden vandaar dat ik het hier probeer. Ik ben bezig om een P 1800 uit de USA the importeren. De verkoper kan me niet aangeven in welke maand de auto is geproduceerd. Dit heb ik nodig om hem Canada in te krijgen.De nummers die ik heb zijn 18345 VD en 12295.
Kan iemand mij helpen.
Bij voorbaad dank.
Peter
Kan iemand mij helpen.
Bij voorbaad dank.
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2005 09:17 #77408
door
Beantwoord door in topic chassisnummer
Ik heb die gegevens destijds opgevraagd bij de VOLVO fabriek en had die binnen 1 a 2 dagen electronisch in huis. Je kan mailen naar: Ulla.Bergwall@volvo.com
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2005 17:30 #77407
door
Beantwoord door in topic chassisnummer
Bij de 1800 latere modellen staat dit verticaal in de linker deurstijl voor en in het raam li voor dashboard.
Heb je dus inm principe geen Volvo voor nodig. Alsje wil weten op welk tijdstip je wagen is geproduceerd en wie de eerste eigenaar was dan moet je bij Ulla zijn
Heb je dus inm principe geen Volvo voor nodig. Alsje wil weten op welk tijdstip je wagen is geproduceerd en wie de eerste eigenaar was dan moet je bij Ulla zijn