zonneklep amazon

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2005 19:57 #52692 door
zonneklep amazon is gemaakt door
Sinds enige maanden ben ik de trotse bezitter van een Amazon 1965. Nu wil ik er graag een groene zonneklep op plaatsen. Ik weet alleen niet waar ik deze het beste kan kopen. Kan iemand me helpen aan een goed adresje?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2005 21:10 #78157 door
Beantwoord door in topic zonneklep amazon
Ik denk dat je zo'n grote doorzichtige klep bedoeld net boven de voorruit. Bel eens de gebruikelijke adressen Scancar/Nordicar etc.
Flink prijzig en veel windgeruis. Stoplichten moeilijker te zien etc. De voorruit is al niet zo groot, een geplakte band op de voorruit zou ook kunnen. Wie mooi wil zijn moet helaas pijn lijden.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2005 23:00 #78156 door
dries bakkenes in barneveld verkoopt ze ook met gratis tips voor een mooie en juiste bevestiging, maar de zonnekleppen zijn overal te verkrijgen, nieuw en gebruikt.
ik sluit mij aan bij het commentaar van de vorige commentaor: prijzig en luidruchtig, minder goed zicht e.d., maar als je het mooi vind moet je het vooral doen. succes.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2005 23:53 #78155 door
beetje experimenteren met de "afstelling" en je hoort bijna niets en het zicht is zeer acceptabel; zit je in het oosten van het land dan kan je naar Slubo in Doetinchem,

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2005 10:40 #78154 door
Ik heb er een, en wil hem wel aan je verkopen voor een redelijk bedrag.
Vr.gr.
Gert Staal

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2005 11:26 #78153 door
Luidruchtig? Weining last van, vorig jaar een prachtig exemplaar gekocht voor ca. 70 euro. Wel lastig bij stoplicht. Maarruuhh... Gewoon doen!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2005 20:54 #78152 door
Ik heb zelf sinds enige tijd ook een zonneklep. Ook ik vind hem niet luidruchtig, ook zicht is goed. Het enige negatieve wat ik ervan kan bedenken is het monteren ervan. Het belangrijkste ervan is dat dat het er mooi uit ziet. Op www.NiekMan.tk staan foto's van mijn donkergroene amazon met groene zonneklep.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD