portiersloten katterug
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2005 19:02 #52666
door
portiersloten katterug is gemaakt door
Hallo Volvoliefhebbers,
Iemand enig idee hoe ik de portiersloten zonder grof geweld uit de deuren van een PV544 demonteer? Het betreffen twee sloopdeuren, waarvan ik de onderdelen gebruik voor mijn katterug.
Bij de portiersloten van de sloopdeuren zitten geen sleutels meer. Kan ik die nog bij laten maken, of is de enige remedie nieuwe sloten?
Iemand enig idee hoe ik de portiersloten zonder grof geweld uit de deuren van een PV544 demonteer? Het betreffen twee sloopdeuren, waarvan ik de onderdelen gebruik voor mijn katterug.
Bij de portiersloten van de sloopdeuren zitten geen sleutels meer. Kan ik die nog bij laten maken, of is de enige remedie nieuwe sloten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2005 09:57 #78318
door
Beantwoord door in topic portiersloten katterug
De portiersloten van mijn amazon willen ook open met een willekeurig ander sleuteltje dat erin past. Even prutsen met een klein schroevendraaiertje wil ook wel. Als je de slotjes eruit hebt kan een slotenmaker er wel een nieuw sleuteltje bijmaken. Indien je een blanco sleuteltje koopt, kun je het ook zelf.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2005 16:20 #78317
door
Demonteren gaat eenvoudig door de kruiskop-schroef achter het rubber ter hoogte vh slot los te draaien. Daarna trek je de cylinder eruit.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2005 17:07 #78316
door
Bedankt!
Ik was er zelf ook al achter gekomen. Hoe je je blind kunt staren op iets! Inderdaad achter het rubber zit de kruiskopschroef.
Ik was er zelf ook al achter gekomen. Hoe je je blind kunt staren op iets! Inderdaad achter het rubber zit de kruiskopschroef.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2006 15:59 #78315
door
Je zult het inmiddels wel ontdekt hebben maar achter het deurrubber in de kopse kant van de deur zit een schroef die de cylinder v/h slot vast zet. Als je die los maakt kunt je de cylinder er uit wrikken.