embleem 144

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2005 23:37 #52650 door
embleem 144 is gemaakt door
Volvo vrienden,
Onlangs een 144 motorkapembleem gekocht, nu wil ik deze monteren maar weet niet precies hoe. Moet het embleem precies in het midden van de motorkap en hoever moet deze uit de voorkant geplaatst worden? Tevens vraag ik mij af hoe je zo'n embleem het beste kan monteren. Er zitten twee pinnen aan die door de motorkap moeten maar hoe bevestig je die? Genoeg vragen, hoop dat jullie een antwoord hebben! Bijvoorbaat dank.
Timo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2005 09:55 #78389 door
Beantwoord door in topic embleem 144
Waar het hoort weet ik zo niet. De montage is met een soort ringetjes die je op de pinnetjes schuift. Deze hebben tandjes, waardoor ze er wel op, maar niet meer af willen. Bij gebrek aan deze heb ik op de pennetjes van het grille-embleem van mijn amazone draad gesneden en het vastgezet met een moertje. Als je niet wilt boren kun je ook kit of dubbelzijdig tape overwegen. Gebruiken ze op moderne auto's ook.

• Dop Dobbel (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
10-01-2007 12:51 #78388 door Dop Dobbel (GAST)
Beantwoord door Dop Dobbel (GAST) in topic embleem 144
<p>Ik ben ook nog op zoek naar zon embleem voor op de motorkap.</p><p>Waar heb je die gevonden en wat ben je er ongeveer voor kwijt?</p>

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2007 17:33 #78387 door
Beantwoord door in topic embleem 144
Als er geen gaten zitten om te monteren, waarom zou je dan een embleem erop willen? Blijbaar hoort het er dan niet.... Toch?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD