antiroest center
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 12:16 #52451
door
antiroest center is gemaakt door
Is er iemand die ervaring heeft met het Dinitrol Anti Roest Center in Leeuwarden.
Ik overweeg om mijn amazon uit 1965 daar een keer te laten inspecteren, om vervolgens een behandeling met de offerte te bespreken.
Ik overweeg om mijn amazon uit 1965 daar een keer te laten inspecteren, om vervolgens een behandeling met de offerte te bespreken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 12:24 #79589
door
Beantwoord door in topic antiroest center
Ik bedoel het bedrijf Gosliga!!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 16:57 #79588
door
750 euro in 2005 voor een combi. Moet zeggen dat ze niet scheutig zijn met de dinitrolproducten. Zover ik kon zien alle holle ruimten behandeld. Helaas motor/versn bak ook wat meebespoten, maar beter te veel dan te weinig. Verwijderen de oude laag niet, alleen loszittende delen, maar geen enkel bedrijf doet dit bij navraag. Auto is 1 week weg voor behandeling/drogen/opnieuw behandelen. Of het goed gedaan is zal over 10 jaar blijken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Jaarlijks controle bij gosliga mogelijk. Alternatief: tectylstation in Hoogkerk bij Groningen, is iets goedkoper.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 18:56 #79587
door
Excuus, ik bedoel wel scheutig met dinitrol,
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2006 20:55 #79586
door
Eventueel alternatief, wel ver weg voor jou: Jan van Egmond in Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland) Is aanzienlijk duurder, maar reinigt alle holle ruimte voor de behandeling met hoge druk. Je wil niet weten wat voor troep er uit je balken komt. Nadeel/voordeel alle rotte plekken zie je ook gelijk. Voor mij aanleiding om voor verdere behandeling ook wat laswerk te laten doen. Van Egmond reinigt ook eerst de onderkant voor de behandeling met dinitrol underbodycoating.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2006 11:05 #79585
door
Ik kan het je aanraden, ik heb het ook laten doen bij de Amazon, goed gevoel over. Kijk eens of er over de prijs te praten is.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2006 19:09 #79584
door
Volvoeliefhebbers,
Ondanks alle goede zorgen door de vorige eigenaar trof ik in het binnenscherm van mijn 164 een kleine doorgeroeste plek aan. Naar aanleiding van een discussie op het forum van de mini-Cooperclub over metaallijm vraag ik me af of het lijmen van een stukje plaatwerk (i.p.v. lassen)over het roestgaatje zin heeft. Wie heeft ervaring?
Ondanks alle goede zorgen door de vorige eigenaar trof ik in het binnenscherm van mijn 164 een kleine doorgeroeste plek aan. Naar aanleiding van een discussie op het forum van de mini-Cooperclub over metaallijm vraag ik me af of het lijmen van een stukje plaatwerk (i.p.v. lassen)over het roestgaatje zin heeft. Wie heeft ervaring?