poppen en kitten
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2006 21:28 #52300
door
poppen en kitten is gemaakt door
Ik wil alle heren even bedanken die gereageerd hebben op mijn vraag van 17-4-06.
Ik vroeg of het toegestaan was voor de APK om een stuk vloerplaat te poppen en te kitten.
Een antwoord was vrij mild, maar de meeste antwoorden lieten niets aan duidelijkheid te wensen over, t.w.: "KNOEIWERK"
Ik denk dat ik door deze ene vraag de kans op een erelidmaatschap tot in het 4e geslacht verspeeld heb, maar ik weet nu wat mij te doen staat. Lassen dus.
Guus van der Kleijn.
Ik vroeg of het toegestaan was voor de APK om een stuk vloerplaat te poppen en te kitten.
Een antwoord was vrij mild, maar de meeste antwoorden lieten niets aan duidelijkheid te wensen over, t.w.: "KNOEIWERK"
Ik denk dat ik door deze ene vraag de kans op een erelidmaatschap tot in het 4e geslacht verspeeld heb, maar ik weet nu wat mij te doen staat. Lassen dus.
Guus van der Kleijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2006 00:02 #80334
door
Beantwoord door in topic poppen en kitten
Goed is goed en de rest is onzin. Laat tzt maar met trots het eindproduct zien.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2006 12:37 #80333
door
Beantwoord door in topic poppen en kitten
Kon je niet slapen Siang? Ben het eens met Siang, doe je best en bedenk dat lassen of popnagelen even veel tijd kost. Mocht na een aantal jaren klussen je auto in zo'n staat verkeren dat het gaat irriteren dat het niet perfect zit kun je het er altijd nog uitslijpen en er opnieuw wat in lassen.succes