body nummer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2006 09:26 #52148
door
body nummer is gemaakt door
Mede volvo-liefhebbers,
ik zoek bij een Amazone het plaatje met het body nummer. Ik weet dat het ergens onder de motorkap moet zitten maar verder kom ik niet. Dit omdat onze auto, helaas, niet door de RDW keuring komt wegens onregelmatigheden in het chassisnummer.
ik zoek bij een Amazone het plaatje met het body nummer. Ik weet dat het ergens onder de motorkap moet zitten maar verder kom ik niet. Dit omdat onze auto, helaas, niet door de RDW keuring komt wegens onregelmatigheden in het chassisnummer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2006 14:34 #81050
door
Beantwoord door in topic body nummer
Hallo Jean - Pierre,
Het bodynumnmer zit normaliter op een van de binnenschermen aan de voorzijde geschroefd of gepopt. Het is heel goed mogelijk dat bij een vorige vervanging van de binnenschermen dit plaatje niet meer is teruggeplaatst.
Dit moet volgens mij niet zo'n probleem zijn eigenlijk.
Het bodynumnmer zit normaliter op een van de binnenschermen aan de voorzijde geschroefd of gepopt. Het is heel goed mogelijk dat bij een vorige vervanging van de binnenschermen dit plaatje niet meer is teruggeplaatst.
Dit moet volgens mij niet zo'n probleem zijn eigenlijk.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 09:59 #81049
door
Het bodynummer van Volvo heeft voor de RdW geen betekenis. Mogelijk kan de RdW je nummer opnieuw inslaan.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 16:39 #81048
door
RDW heeft het nummer juist doorgehaald. Ik probeer nu alle mogelijke info te verzamelen om ze te overtuigen dat er niets mis is met deze auto.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2006 17:02 #81047
door
Okee, mijn vorige post was erg onduidelijk. Het RDW heeft het chassisnummer dus doorgehaald. Dit omdat de laatste drie cijfers niet 100% betrouwbaar lijken. Nu zoek ik dus andere manieren om deze auto enigszins te identificeren, maar de motor en versnellingsbak zijn helaas niet origineel. Blijft over, het carrosserienummer en het nummer van de achteras. Beiden heb ik nog niet kunnen vinden. De druiven zijn op dit moment nogal zuur omdat ik deze auto net helemaal opgeknapt heb, nadat ik hem helemaal uit elkaar gekocht had.