plaatwerker woerden gezocht / of email dennis

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2006 22:09 #52128 door
Via het verrekijkertje op dit forum kwam ik uit bij een bericht van juni 2003, (zoekwoord: "plaatwerker"), waarin een lid "Dennis" refereert aan zijn schoonvader uit Woerden die plaatwerk onder handen neemt. Nu weet ik niet of Dennis nog actief is op het forum, en of hij via het topic een mail ontvangt, dus vroeg ik me af of iemand hier zijn mail-adres heeft, of eventueel natuurlijk het adres van de genoemde schoonvader. Iemand?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2006 09:18 #81155 door
Echt actief ben ik hier niet maar kijk wel regelmatig....Helaas is mijn schoonvader ermee gestopt. In elk geval voor anderen om het zo te zeggen. Is nu 66 en wil het wat rustiger aan doen. Als je gouden handjes hebt dan heb je aan 24 uur in een dag niet genoeg. Maar als je vragen hebt over de restauratie of plaatwerk dan hoor ik het wel.

Groet

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2006 21:35 #81154 door

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2006 21:38 #81153 door
Ik ken die man niet maar...........
lucky you.....ik ken wel een leuke man die ook leuk aan volvo's kan werken en waar jezelf ook nog mee mag doen.
We hebben in de buurt van Woerden namelijk een clubje enthousiastelingen die proberen volvo's zo lang mogelijk op de weg te houden.
Je krijgt advies en hulp, maar het blijft JOUW geld en JOUW auto waar jezelf over beslist.
Laat maar horen of je het iets vindt

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-06-2006 21:55 #81152 door
Hallo Joep, ik kom zelf uit Utrecht, maar Woerden ligt natuurlijk om de hoek! Ik zou het in ieder geval leuk vinden om eens te komen kijken, kun je me een mailtje sturen op vincentkroese@yahoo.com ?
<br>
Groet,

Vincent

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 09:36 #81151 door
Bedoel je dat klubje bij die boer in barwoutswaarder????

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 12:52 #81150 door
Ja

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 16:48 #81149 door
Wat moet ik me voorstellen bij een clubje Volvogekken?
Zijn jullie iedere dag of alleen in het weekend bezig en hebben jullie een eigen ruimte en onderdelen?
Ik woon namelijk ook in de buurt!

Groet, Ron

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 11:48 #81148 door
Een aantal Volofielen huren daar al jaren bij een boer een grote schuur met daarin een brug en alle (eigen) gereedschap. Ooit opgericht met als doel om voor anderen te sleutelen om zo de huur te betalen en zo "kosteloos" de eigen sleutelhobby te bekostigen. De heren daar hebben in de loop der jaren een hoop 'klanten'. De één komt daar voor een grote/kleine beurt en onder begeleiding kan men daar ook zelf sleutelen en tegen betaling op de brug e.d. Puur voor onderhoud en opknapwerk prima adres alleen zou ik voor degelijk plaatwerk en restaureren een ander adres zoeken. Ze kunnen allemaal perfect sleutelen maar de meesten zijn geen plaatwerkers. Een gat krijgt iedereen dicht en met een cm. plamuur zie je na spuiten niets maar in mijn optiek is restaureren iets anders. Maar goed, je kunt altijd eens kijken!

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
23-11-2007 11:32 #81147 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic plaatwerker woerden gezocht / of email dennis
<p>Hoi Iwan. Mijn Amazon woont ook in Woerden! Bij de mannen op Barboutswaarder (of is het Rietveld?) ben ik ook wel een paar keer geweest. De laatste tijd niet meer zo vaak. Maar je kunt gerust eens langsgaan op een zaterdag. Ze zitten hier:</p><p> </p><p><a target="_blank" href=" maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=24...e=UTF8&t=k&z=18&om=1 "> maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=24...e=UTF8&t=k&z=18&om=1

Succes! En misschien is het leuk om eens af te spreken en elkaars Volvo's te bewonderen ;-)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD