gezocht: donkerblauwe linkerdeur 2-deurs amazon

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 21:40 #52120 door
In verband met een zeer gehavende en slecht opgeknapte linkerdeur ben ik nu op zoek naar:
<br><br>
- Een linkerportier van een 2-deurs Amazon, in de kleur donkerblauw, het liefst compleet qua raamwerk e.d., maar dit is niet absoluut noodzakelijk (kan het ook overzetten van mijn oude deur natuurlijk).<br><br>
Mocht iemand ergens zo'n deur zien staan of tegenkomen, of zelf nog hebben liggen, dan hou ik me aanbevolen! De deur hoeft absoluut niet in concoursstaat te zijn, maar moet nog wel een beetje glimmen en roestvrij zijn. Opgeknapt mag dus wel, mits het goed gedaan is.
<br><br>
Redelijk wat eisen dus, maar niet geschoten is altijd mis..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 22:11 #81215 door
Toevallig zag ik op marktplaats een blauwe deur staan. Het is weliswaar een rechter, maar misschien heeft de aanbieder ook de linker te koop.
Zie koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/ond...timers/40428851.html

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2006 22:45 #81214 door
Hallo Lars,
Ik ben vanmiddag bij de eigenaar van die deur geweest, door een miscommunicatie ging ik er namelijk vanuit dat het om een linkerdeur ging, helaas, dit bleek niet het geval. De deur was namelijk wel puntgaaf en in de goede kleur, en 15 minuten rijden vanaf mijn werk. De kans dat me dit nog een keer overkomt is te verwaarlozen helaas.
<br>Niet alleen is het al lastig een gave 2-deurs deur te vinden, maar donkerblauw is ook nog eens een niet zo veel voorkomende kleur en linkerdeuren zijn over het algemeen altijd een stuk beroerder van staat (zitten immers aan de tegenligger-kant, en vangen daarom meer spatwater/pekel/etc op, en er wordt meer mee gegooid dan met de passagiersdeur.
<br><br>
Maar ik blijf hopen, toch bedankt voor de tip ;)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 08:38 #81213 door
anders een deur in een andere kleur Als je die zelf voorbereid (schuren etc)(50/75 euro)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 08:46 #81212 door
Heb je zo'n deur liggen?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 16:40 #81211 door
Sorry ik geloof dat mijn bericht niet geheel doorgekomen is...Ik wou schrijven dat een spuiter hem wel voor je zou willen spuiten voor dat bedrag als je hem zelf voorbereid.Helaas heb ik er geen voor je (ik rijdt in een combi..)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 22:35 #81210 door
Inmiddels gevonden, geen donkerblauwe maar wel een goed gerestaureerde en goedkope (ja ja, heel heel heel soms kan dan samengaan) deur voor mijn Amazon. Op de onderkant-buitenkant is een nieuw stuk gelast, en de binnenbak is helemaal vervangen. De hele handel moet alleen nog even schoongemaakt, geschuurd, primer en spuiten.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD